Volejte kdykoliv 775 101 775

Absurdní - Tisíce šokovaných řidičů stahují z kůže lovci nehod

Nedá mi to abych se nevyjádřil ke článku: "Tisíce šokovaných řidičů stahují z kůže lovci nehod" zveřejněném na serveru Novinky.cz před několika dny. Ne proto, že patříme mezi lovce nehod, ale proto, že se dotýká oblasti, ve které podnikáme.

Článek, který se objevil na Novinkách.cz pod názvem „Tisíce šokovaných řidičů stahují z kůže lovci nehod" není kvalitní zprávou o tom, co se děje na silnicích a v oblasti likvidace škod na vozidlech už vůbec. Nic není černobílé. Na všem je možné najít kus pravdy. I na zmiňovaném článku, který je dílem České pojišťovny, a.s., ale objektivní pravdu zde nehledejte, ta je hned v nadpise odstřelena bombastickým sdělením, že šokovaní řidiči jsou stahováni z kůže.

Naše společnost nepatří mezi lovce nehod a vlastně nám přesně tihle kvazipodnikatelé nejvíc kazí práci, kterou už děláme 11 let. S pojišťovnami si dokážeme poradit a najít společnou cestu, takovou kdy je spokojený především náš klient. Za podmínek, které pojišťovny respektují a tolerují. Ostatně společnost MM Car, která provozuje značku Nehoda.cz, je smluvním partnerem několika z nich.

Pravda je, že občas jezdíme i k nehodám. Proč ne? Nabídnout službu. Velmi často nás volají i sami účastníci dopravní nehody. Pomůžeme sepsat záznam o nehodě, doporučíme, zda je vůbec nutné čekat na Policii ČR. Nabídneme naše služby a často odjedeme aniž by se někdo z účastníků stal naším klientem. Ostatně děláme to stejně jako zástupci pojišťoven. Oni také kontaktují potenciální klienty. Aby nabídli služby pojišťoven. Mohli bychom určitě napsat článek s názvem „Tisíce šokovaných pojištěných stahují z kůže zástupci pojišťoven". Kdo z nás se nesetkal s účelově uzavřenou pojistkou, na které vydělal právě jen obchodní zástupce. Takových obchodních zástupců je hodně, těch, kteří chtějí jen rychle vydělat. A v základu dobrá myšlenka kvalitní pojistné krytí samozřejmě za cenu odpovídajícího výdělku pro pojišťovnu dostala na frak. A mnoho poctivě pracujících obchodních zástupců a makléřů často skřípe zuby, když je podvedený klient odmítne, protože měl dříve špatnou zkušenost s nepoctivým obchodním zástupcem. Stejně tak skřípeme zuby my. Naše v základu dobrá myšlenka dostává na frak díky lovcům nehod a článkům, které nemají žádnou skutečnou objektivní hodnotu.

Lze vůbec v krátké reakci popsat objektivně a obsáhle vše co se týká nehod, škod na vozidlech a jejich likvidaci? Jsem si jistý, že nelze. Stejně jako to nelze zvládnout v jednom článku navíc účelově koncipovaném.

Jan Muchna

media koutek