Volejte kdykoliv 775 101 775

Jaké mají zkušenosti naši klienti?

Podívejte se a přečtěte si v klidu zkušenosti našich klientů, kteří nám svěřili své miláčky.

Fond ohrožených dětí

Stanislav V.

"Perfektní a efektivní spolupráce od zapůjčení náhradního vozidla, přes veškerou komunikaci s pojišťovnami až po zajištění a kontrolu plateb od pojišťoven. Z vlastní zkušenosti vím, že pojišťovny se brání vyplácení náhrad a tak dopadá zjišťování, na co všechno má poškozený nárok a co všechno a v jaké výši pojišťovna zaplatí. Stačí shromáždit veškeré podklady a poslat do MM Car."

Jitka D.

Dobrý den, děkuji a můžu říct, že jsem byla velice spokojena se službami, které zajišťujete při dopravní nehodě a vřele doporučuji svým známým, kdyby něco takového někdy potřebovali. Přeji hezký den.

Jiří K.

Měl jsem nezaviněnou nehodu. MM CAR (Nehoda.cz) i v Plzni vyřídili úplně vše. Nechal jsem tam svoje auto a odjel domů vypůjčeným. Po opravě mi mé auto přivezli až domů a vypůjčené si zase odvezli. Toto mě nestálo ani korunu, vše hradila pojišťovna viníka!!! Perfektní služby, kdyby to tak fungovalo všude!

Vít K.

Chtěl bych Vám touto cestou poděkovat za Váš přístup ke klientům, kteří se ne svoji vinou dostanou do nesnází při automobilové nehodě. Moje manželka se stala účastnicí nehody a to těsně  před vánoci v roce 2014, kdy ji nabouralo nepojištěné vozidlo. Druhý den jsem se rozhodl zavolat na Vaše tel. číslo, které inzerujete. Od této chvíle se vše rozjelo. Ještě týž den nám bylo přistaveno Vaší firmou náhradní vozidlo a naše nabourané vozidlo bylo Vaší firmou odvezeno do servisu. S náhradním vozidlem byla manželka plně spokojena. Naše vozidlo nám bylo perfektně opraveno a do jednoho měsíce nám bylo předáno zpět. Od mého telefonátu k Vám jsem již nemusel nic ohledně nehody a opravy mého vozidla řešit a vše jste řešili za mne k mé plné spokojenosti. Je pravda, že jsem měl ze začátku strach, že to co inzerujete je nějaký obchodní trik, neboť v našich končinách, je neobvyklé, že firmy pro poškozené něco dělají zadarmo.  Jsem rád, že taková firma jako jste Vy, u nás v ČR existuje a že jsem se stal Vaším klientem. Kontakt na Vaší firmu jsme předal ve svém okolí s pozitivní referencí, neboť není nad osobní zkušenost. Ještě jednou děkuji, s úctou Vít K.

Libuše B.

Děkuji moc za perfektní přístup a řešení dopravní nehody. Obrovský dík patří p. Bláhové a celému kolektivu v Plzni za rychlé a bezproblémové řešení mé dopravní nehody, včetně zapůjčení automobilu. Děkuji a přeji krásné a pohodové vánoční svátky. Libuše B.

Jaroslav K.

Dobrý den, V příloze zasílám výplatní dopis s výší náhrady za vrak Vašeho vozidla. Náhrada odchází na Vaše číslo účtu, tak jak jste požadovali. Tímto je likvidace Vaší škody ukončena. S přáním úspěšného týdne Markéta Bauerová MM Car - nezávislá likvidatura s.r.o. Dobrý den, tento Váš přístup k vyřízení pojistné události snese myslím ty největší měřítka a kromě mého díky můžete počítat i s více než pozitivní reklamou v mém okolí. Ještě jednou děkuji a jsem jak jinak než s pozdravem Jaroslav K.

Radek P.

„Vážená Nehodo, děkuji za profesionální přístup a hladkou spolupráci. Přeji krásný zbytek týdne Radek P.“

František H.

„Přeji krásný den. Dovolte abych Vám všem poděkoval za služby provedené v můj prospěch ohledně dopravní nehody. Byl jsem absolutně spokojen a nemám k vaším službám výhrad. Reakce Vašich zaměstnanců byla okamžitá a vstřícná. Zato Vám všem patří poděkování. Doporučuji všem, kteří by se dostali do podobné situace kontaktovat Nehoda.cz.“

Rolf H.

„Dobrý den. Odpovídám na Váš dopis ze dne 4.10., kde žádáte své klienty o posouzení Vašich služeb. Popravdě, takových firem, jako jste Vy by mělo být víc. Podle mého názoru, je pro klienta ideální, když je poškozený a někdo za něj vyřídí veškeré úkony s tím spojené,opraví nabourané auto a dostane ještě k dispozici auto náhradní. Vy jste zareagovali okamžitě. Pojišťovna se nám ozvala až 14 dní po nehodě. Pokud bychom měli auto nepojízdné a potřebovali s ním jezdit do práce, byl by to problém. Takže s Vašimi službami jsme byli maximálně spokojeni. A konečně existuje nějaká firma, která platí na takové instituce, jako jsou pojišťovny a podobné "ústavy". Lidově řečeno, konečně je někdo donutí, aby pořádně zaplatili. Řadový občan je v tomto směru propadající. Jinak adresu Vašeho pneuservisu i s dopisem si uschovám pro případ, že bychom použili další Vaši nabízenou službu. S pozdravem Váš spokojený zákazník.“

Gabriel F.

„Dobrý deň pani Bauerová, pán Muchna, preplatenie márne vynaložených prostriedkov na PHM sa mi podarilo s poisťovňou vyriešiť. Ďakujem Vám za perfektnú spoluprácu a pomoc, bez ktorej by som pravdepodobne z poisťovne Generali veľmi ťažko dostal všetko, na čo som si nárokov. Určite Vašu firmu pri každej príležitosti odporučím.“

Petr Valenta

„Poprvé jsem se na službu Nehoda.cz obrátil v roce 2006 s pojistnou událostí na vozidle Škoda Favorit. Průběh likvidace škody byl rychlý a bezproblémový. Pojišťovna v pořádku vyplatila náhradu totální škody, odtah, parkovné i půjčovné. V roce 2007 jsem měl opět to „štěstí“ a byl mi poškozen vůz Škoda Felicia. Znovu se jednalo o totální škodu a likvidace pojistné události díky službě Nehoda.cz proběhla bez problémů - vyplacena náhrada totální škody, odtah, parkovné i půjčovné. V roce 2008 jsem byl znovu poškozen při dopravní nehodě. Tentokrát se jednalo o vůz Opel Astra. S likvidací jsem se opět obrátil na službu Nehoda.cz, která zajistila hladký průběh likvidace i této pojistné události. Následně v roce 2009 jsem provedl ekologickou likvidaci vraku vozu Škoda Felicia a obrátil jsem se s podklady na službu Nehoda.cz. Doložil jsem doklady nutné k uplatnění, načež mi byla hodnota vraku pojišťovnou doplacena na účet. Na základě této skutečnosti jsem byl upozorněn, že nebyla dořešena hodnota vraku vozu Škoda Favorit z nehody z roku 2006. Domníval jsem se, že již pominul nárok na uplatnění u pojišťovny, proto jsem likvidaci již neřešil. Následně po doložení potřebných podkladů, byla službou Nehoda.cz uplatněna hodnota i tohoto vraku a vyplacena na můj účet, v což jsem již nedoufal.“

media koutek