Volejte kdykoliv 775 101 775

Jaké mají zkušenosti naši klienti?

Podívejte se a přečtěte si v klidu zkušenosti našich klientů, kteří nám svěřili své miláčky.

Barbora N.

„Loňského roku jsem se stala účastníkem větší dopravní nehody, v níž jsem nebyla viníkem, poškodili mi zcela nové auto, značky Mercedes. Nehoda.cz mi pomohla zachránit mé vozidlo od úplné totální škody, na kterou bylo vozidlo v autorizovaném servisu odhadnuto a bez mého vědomí připraveno. S Nehodou.cz jsem podepsala plnou moc k právnímu zastoupení, aby co nejjednodušeji vyřídily za mě můj problém bez mé účasti. Zapůjčení vozu bylo rychle, komfortní a pro mě bez jakýchkoli problému, vozidlo mi bylo přistaveno až k domu. Po dobu řešení a opravy mého vozidla jsem užívala náhradní vozidlo bez sebemenších vad a komplikaci. Své vozidlo jsem dostala opravené společně s vyřízeným zdravotním odškodným, ušlým ziskem na výdělku a znehodnoceni majetku. Nehodu.cz budu vřele doporučovat dále, jsou důkazem maximální profesionality, místem, kde získáváte komplexní servis, záruku kvality. Tímto bych chtěla obzvláště poděkovat jednateli panu Muchnovi za lidský přístup a velmi solidní a korektní jednání. Děkuji!“

Miroslav J.

„Včera, 8. 11. 2011 jsem obdržel poslední doplatek pojistného plnění od pojišťovny. Děkuji Vám za vyřízení nepříjemných věcí po nezaviněné nehodě a taky za to, že mě to nic nestálo. Vaše služby jsem využil již potřetí a musím konstatovat, že jste mi opět velice pomohli.“

Ladislav H.

„Chtěl bych vyjádřit své poděkování společnosti Nehoda.cz, která mi pomohla od problémů, které se mohou stát komukoliv z nás. V srpnu letošního roku jsem se stal nedobrovolně účastníkem dopravní nehody, tedy figuroval jsem zde jako poškozený. Mé auto bylo naneštěstí natolik poškozené, že jsem ho musel zhruba na jeden měsíc postrádat kvůli jeho opravě. Protože však potřebuji automobil na každodenní dojíždění do zaměstnání, rozhodl jsem se využít služeb společnosti Nehoda.cz a zapůjčil jsem si od nich po dobu opravy mého automobilu náhradní vozidlo. Musím podotknout, že zapůjčené náhradní vozidlo bylo v bezvadném stavu a podobu užívání bylo zcela zdarma, ale zejména bych chtěl vyzdvihnout vyřízení všech potřebných papírů mezi servisem a mnou, zejména pak mezi pojišťovnou viníka nehody a mnou. Právě vyřízení papírů mezi mnou a pojišťovnou viníka od společnosti Nehoda.cz sehrálo pro mě klíčovou roli, neboť právě pojišťovna viníka provedla po opravě mého vozidla amortizaci a po jejím dle mého názoru nesmyslném vyjádření, že byl můj automobil zhodnocen o nové náhradní díly a tudíž podle pojišťovny má nyní po nehodě vyšší prodejní cenu, mně bylo zpětně naúčtováno 11 500 Kč, které jsem měl uhradit servisu, který opravu provedl. Po obdržení této pro mne znepokojující informace, jsem ihned telefonoval na onu pojišťovnu viníka, kde byli bohužel neoblomný se slovy, že postupují v souladu se zákonem. Ihned jsem se tedy opět telefonicky spojil se společností Nehoda.cz a sdělil jsem jim vyjádření pojišťovny. Okamžitě mně bylo majitelem Nehody.cz vysvětleno, že jako poškozený v žádném případě nemůžu doplácet ani korunu a tuto záležitost si převzal k dořešení. Po necelém týdnu mi bylo sděleno, že pojišťovna viníka veškerou pohledávku vůči servisu uhradila a já jsem skutečně nic doplácet nemusel. Proto bych chtěl komukoliv, kdo se stane účastníkem dopravní nehody a bude jako poškozený doporučit právě společnost Nehoda.cz, jelikož se díky jejich profesionálnímu přístupu jistě vyhnete případným problémům a komplikacím. “

Jiří Š., Hrádek

„Proč už nikdy si nebudu vyřizovat pojistku z nezaviněné nehody sám" Novým autem, zakoupeným v r. 2008 jsem absolvoval dvě nezaviněné nehody (v r. 2008 a 2010) a pojistku jsem si vyřizoval sám. Při druhé nehodě už jsem věděl, že škoda mi způsobená není jen škodou na autě, ale také škodou v širším pohledu. Takže škodou jsou náklady na samotné zajištění opravy poškozeného auta (rozpočtem či fakturou), ale také náklady na náhradní auto, ušlý zisk v práci, škoda na poškozených či zničených převážených věcech, škoda na autě ve smyslu snížení jeho hodnoty a další. A tak jsem všechno, co jsem cítil jako škodu, napočítal a poslat pojišťovně jako požadavek na náhradu škody. Zpátky se mi vrátil dopis, že podle různých paragrafů a interních nařízení a kdoví čeho ještě mi uznávají cca. 20% požadovaných nákladů (vedle uznaných servisních nákladů a nákladů na náhradní auto – samozřejmě mínus amortizace za ujeté km). Největší náklad byl snížení hodnoty auta (přece jen se jednalo o nové auto, obě škody byly cca. 100 tisícové). Chvilku jsem se hádal, ale nakonec jsem mávnul rukou a byl jsem rád, že auto bylo opravené a mohl jsem zase jezdit. Po skončení leasingu letos na podzim jsem řešil nové pojištění, havarijní i povinné, a víceméně náhodou jsem narazil na mého bývalého spoluhráče volejbalu Jana Muchnu, který vlastní Nehodu.cz. Jednak mi na pojištění doporučil makléřku ze společnosti Insia a jednak jsme pokecali, co se událo od dob, co jsme se neviděli. Mimochodem pokud si někdo myslí, že po třech letech placení havarijního i povinného ručení jedné pojišťovně, navíc s bezškodním průběhem, je dobrým klientem pojišťovny a to se projeví třeba v dobré cenové nabídce pojištění na další období, vřele doporučuju zavolat do spol. INSIA a nechat si zpracovat nabídku od makléře. Třeba Vás pak čekají solidní zimní gumy gratis. Ale co je zásadní a proč vůbec tenhle článek píšu je to, že spol. Nehoda cz byla i po tak dlouhé době od obou nehod schopna vymoct z pojišťovny peníze za poškození hodnoty vozidla! Takže po 2, resp. 3 letech od nehody jsem dostal více jak 20 tis. Kč. Poučení z toho je jediné – vždy při nezaviněné nehodě volám společnost Nehoda.cz. Nejen že Vám půjčí auto ve stejné úrovni jako nabourané (což u autorizovaných servisů může být problém), popř. opraví, ale i vyřeší peníze s pojišťovnou viníka takovým způsobem, jakým to já nejsem schopen ani omylem.“

Radek P.

„Vážená paní Bauerová, děkuji za profesionální přístup a hladkou spolupráci. Přeji krásný zbytek týdne“

Václav N.

„Letos jsem byl účastníkem nehody kterou jsem nezavinil. Po nehodě jsem zavolal na společnost nehoda.cz a ta mě okamžitě zapůjčila náhradní vozidlo zdarma po dobu do vyplacení škody. Škoda na mém vozidle byla vyčíslená na 17 000 Kč jako totální s odečtem 3 500 Kč na náhradní díly. Vozidlo jsem nechal odvést na ekologickou likvidaci jelikož to bylo starší vozidlo a nevyplatila se oprava. Po vyplacení škody 13 500 Kč pojišťovnou jsem nehodě.cz vrátil zapůjčené vozidlo a požádal jsem je jestli by nebylo možné dostat i těch zbylých 3 500 Kč které mě odečetli na náhradní díly. Nehoda.cz za mě vyřídila i doplacení 3 500 Kč, které jsem dostal. Tímto bych chtěl poděkovat nehodě.cz, že se o vše postarala od plného začátku a vše za mě vyřídila, zapůjčila mě náhradní vozidlo a vymohla od pojišťovny doplatek 3 500 Kč. Mockrát děkuji a všem doporučuji tuto seriozní společnost Váš spokojený klient Václav N.“

Lenka S.

„Dobrý den, tímto bychom Vám rádi poděkovali za spolupráci při řešení pojistných událostí. S takovouto rychlostí proplacení pojistného plnění ze strany pojišťovny jsme se doposud nesetkali a je to především Vaše zásluha. Věříme, že i do budoucna bude naše spolupráce fungovat k oboustranné spokojenosti.“

pavel petr, plzeň

Na dálnici mi prasklo přední sklo po náletu kamínku. Přijel jsem do Jiras autoservis a velice mě překvapila rychlost a vstřícnost jednání, včetně opravy.Na dálnici mi prasklo přední sklo po náletu kamínku. Přijel jsem do Jiras autoservis a velice mě překvapila rychlost a vstřícnost jednání, včetně opravy.

media koutek