Vyřízení škody s pojišťovnou

S pojišťovnami si rozumíme

Známe postupy likvidace škod na vozidlech a víme, kde jsou hranice oprávněných nároků na pojistné plnění. Našim klientům se snažíme najít optimální cestu k rychlému řešení jejich problému s poškozeným vozidlem. Umíme vyřídit veškerou nutnou administrativu spojenou s likvidací škody.

Konzultace k řešení vaší pojišťovací události

+420 775 101 775

Pro úspěšné vyřešení škody po nehodě

Krok 1.   Nahlaste škodu na pojišťovně

 

Krok 2.   Kontaktujte nás k vyřízení ZA VÁS

1. Nahlásili jste škodu na pojišťovně

   •    Máte číslo škodné události od pojišťovny

   •    Dostali jste kontakt na naši společnost.

Naše operátorka vás krátce vyzpovídá.  
Založí Vám zakázku a zašle přístupy  
do zákaznické zóny

V případě, že potřebujete jen náhradní vozidlo

• Operátorka s Vámi domluví termín a místo předání náhradního vozidla 
• Dostanete potvrzující sms s kontaktem na technika, který se o Vás postará 
• Převezmete si NV a po domluvené době jej vrátíte 
• Podepíšete nám plnou moc a my si vyřídíme úhradu nákladů na zapůjčení vozidla přímo s pojišťovnou

V případě, že potřebujete opravu vozidla

• Vaši škodu předá znalci, který se s Vámi brzy spojí a domluví s Vámi další postup, provedení prohlídky a další
• Zašleme Vám kalkulaci náhrady škody
• Výši škody a způsob likvidace si odsouhlasíme s pojišťovnou
• Průběh likvidace škody a opravy si můžete prohlížet v naší zákaznické zóně
• Podepíšete nám plnou moc a my si vyřídíme úhradu nákladů na opravu vozidla přímo s pojišťovnou

Volejte pro konzultaci

2. Rozhodli jste se kontaktovat přímo po nehodě naši společnost

 

Zavolejte nám na telefon   +420 775 101 775

Postup bude obdobný jako v případě, kdy jste dostali kontakt od někoho z našich partnerů, ale na základě plné moci za Vás budeme moci vyřídit veškerou agendu likvidace škod na vozidlech včetně nahlášení škody, nemusíte se tak o nic starat

Zákaznické Zóna pro služby MM Car

Další popis... Přehlednost a transparentnost
vaší zakázky

V naší zákaznické zóně uvidíte veškeré úkony, které se týkají vaší zakázky.  
V případě opravy uvidíte podrobnou fotodokumentaci pracovního postupu a můžete se tak přesvědčit o opravě vozu - vše transparentně.  
Zákaznická zóna má více dalších využití ... objednávky, komunikace, vkládání dokumentů a další.