1. Nahlásili jste škodu na pojišťovně
• Máte číslo škodné události od pojišťovny
• Dostali jste kontakt na naši společnost.
Naše operátorka vás krátce vyzpovídá.
Založí Vám zakázku a zašle přístupy
do zákaznické zóny
V případě, že potřebujete jen náhradní vozidlo
• Operátorka s Vámi domluví termín a místo předání náhradního vozidla
• Dostanete potvrzující sms s kontaktem na technika, který se o Vás postará
• Převezmete si NV a po domluvené době jej vrátíte
• Podepíšete nám plnou moc a my si vyřídíme úhradu nákladů na zapůjčení vozidla přímo s pojišťovnou
V případě, že potřebujete opravu vozidla
• Vaši škodu předá znalci, který se s Vámi brzy spojí a domluví s Vámi další postup, provedení prohlídky a další
• Zašleme Vám kalkulaci náhrady škody
• Výši škody a způsob likvidace si odsouhlasíme s pojišťovnou
• Průběh likvidace škody a opravy si můžete prohlížet v naší zákaznické zóně
• Podepíšete nám plnou moc a my si vyřídíme úhradu nákladů na opravu vozidla přímo s pojišťovnou
2. Rozhodli jste se kontaktovat přímo po nehodě naši společnost
Zavolejte nám na telefon +420 775 101 775
Postup bude obdobný jako v případě, kdy jste dostali kontakt od někoho z našich partnerů, ale na základě plné moci za Vás budeme moci vyřídit veškerou agendu likvidace škod na vozidlech včetně nahlášení škody, nemusíte se tak o nic starat

Další popis... Přehlednost a transparentnost
vaší zakázky
V naší zákaznické zóně uvidíte veškeré úkony, které se týkají vaší zakázky.
V případě opravy uvidíte podrobnou fotodokumentaci pracovního postupu a můžete se tak přesvědčit o opravě vozu - vše transparentně.
Zákaznická zóna má více dalších využití ... objednávky, komunikace, vkládání dokumentů a další.